Tuesday, July 29, 2008

"Peste cateva ore"= peste 70 de ore

19 taxiuri intr-o saptamana.19 oameni diferiti.19 masini.19 povesti.
Am numarat.

Acesti oameni-taximetristii- ar putea foarte usor sa lucreze in cu totul alte domenii si chiar sa fie buni in ceea ce fac:ghizi turistici,consilieri,psihologi,medici.Cert este ca au solutie pentru fiecare problema.Intr-una din zile,grabindu-ma ca de obicei sa ajung la o intalnire,am luat pe fuga trei perechi de cercei si doua siraguri de margele cu gandul ca aleg pe drum ce se potriveste cu tinuta.Aveam destul timp in taxi sa ma hotarasc.Cam la 2 minute dupa ce ii spun taximetristului adresa,ma trezeste o voce groasa :
"-Pe cei mov domnisoara.Intra in contrast."
Raman cateva secunde uimita atat de interventie cat si de precizia taximetristului (chiar avea dreptate!) apoi,degajata, il intreb :
"-Si margelele?"
"-Fara domnisoara.Va vine mai bine asa."
A urmat apoi o discutie interesanta de pe urma careia am tras eu concluzia ca in lista de sus ar intra perfect si job-ul de stilisti.Uneori ,ieseam din taxi inca razand,aproape cu dorinta de a le cere adresa,impinsa de curiozitatea de a le vedea nepotii care au ajuns oameni importanti in strainatate,familiile numeroase si in unele cazuri sotiile cu numarul 4 sau chiar 6.Uite asa oamenii daca s-ar pensiona nu s-ar uita prea des pe vizor.Si-ar face nepotii fericiti in fiecare zi cu cate o poveste noua.

Raman la vechea mea convingere.Avem de invatat ceva nou de la fiecare om intalnit.

No comments: