Thursday, July 3, 2008


"Cred ca fiecare raspuns va reflecta doar nivelul la care ne aflam la un moment dat al existentei noastre. Iata "momentul" meu asa cum arata el:

-de unde vin si unde ma duc?
-conteaza? sunt! :) apropo, spatiul chiar exista sau doar asa percepem noi realitatea? iluminatii spun ca tot universul ar fi localizat intr-un singur punct :) acelasi lucru e valabil si pentru timp, asa cum il perecepem noi - doar "acum"

-De ce si pentru ce am fost trimis in aceasta lume?-de ce exista fiecare celula din corpul meu?
-ca sa-si aduca o contributie la existenta mea. si eu la randul meu exist pentru a-mi aduce o contributie la existenta/experienta universului

-Care e cu adevarat rolul meu in aceasta viata?
-sa ajung cat mai aproape de iubirea neconditionata si iluminare

-Cine sunt eu ? ,samburele,esenta?
-EU :) o dumnezeita :)

-Pot eu sa imi modific destinul sau nu?
-da. fizica cuantica a dovedit clar: observatorul modifica experienta. foarte simplu experimentul: au "tras" cu particule subatomice asupra unei suprafete. cand nimeni nu observa (nu isi indrepta atentia spre) procesul, "patternul" era intr-un fel, cand exista un observator, el se modifica. de vazut in filmul "down the rabbit hole" experimentul. ..

-De ce altii pot si altii nu pot? de unde incepe > diferentierea?
-de la intentie. "oamenii civilizati" au mers la shamani ca sa incerce sa afle cum au reusit ei ca mii de ani sa-si vindece oamenii. au intrebat "cand incepe procesul de vindecare?" "cand eu imi setez intentia de a vindeca!", a raspuns samanul

-Tine numai de partea rationala a creierului sau e vorba de energii mult mai subtile active la unii ,in stare "adormita"la altii?
-nu tine doar de partea rationala, pentru ca suntem mai mult decat "parte rationala", si-atunci fiecare parte a sistemului poate influenta, nu? iluminatii (pe ei ii iau ca referinta cand mi se cer raspunsuri pe teme spirituale) spun chiar ca ratiunea, dupa un anumit punct, te trage inapoi (vezi harta constiintei:http://www.damaideparte.ro/?p=545 )

-Si atunci cum la putem trezi?
-intentia o sa aduca in calea aspirantului oportunitati (oameni, evenimente), apoi el poate practica si persevera... depinde de fiecare in ce ritm... finalul e acelasi :)"

un moment "da mai departe".

No comments: