Monday, May 31, 2010

22


Part 1.
I can't dance, but you should!


Ascultatoare, am dansat. Mai mult, mi-am cântat şi sufletul din mine. Am avut artificii - una bucată adusă de barman la 00:00. Am avut prieteni veseli şi frumoşi, care mi-au cantat cel mai simpatic şi urlat La Mulţi Ani! A fost trupa Spin şi vocea care a înconjurat încăperea. Au fost urările şi apaluzele unui local prietenos. Am avut concert şi muzică de calitate. Lumina difuză a reflectoarelor a căzut toată seara pe hainele cu flori. Au fost evergreen-uri şi postere cu poveşti. Şi mai multe flori şi cocktail-uri! A fost Mojo şi aer britanic. Au fost voci bune şi drumuri lungi. Au fost cele mai multe zâmbete ataşate celor două microfoane lipite cu scotch. Au fost culori şi oameni adorabili. A fost noaptea în care am împlinit 22 de ani!


Part 2.
The Wall.
22 de ani şi peste 100 de mesaje

Mai exact - 125 de mesaje. Twitter, Facebook, Gmail, YMail, Cellphone. 47 Wall Messages, 45 Reply-uri, 12 DM-uri, 9 E-mailuri, 12 Mesaje.

Cifrele de mai sus reprezintă cuvintele frumoase ale unor oameni care au vrut să-mi aducă un zâmbet pe buze, în ziua de 31 Mai 2010. Ziua în care am împlinit 22 de ani.

Mai reprezintă şi pasiunea pentru Social Media, online-ul şi offline-ul, oamenii!
Recunosc, mă simt onorată! Pentru asta, vă mulţumesc!

No comments: