Saturday, October 10, 2009

Bine v-am regăsit! E toamnă!

Încerc de câteva zile să identific 'motivul' pentru care am lăsat să treacă o perioadă atât de lungă fără să mai scriu. Fapt care a dus la o inevitabilă analiză a conţinutului şi scopului acestui blog.

După banala scuză "Nu am mai avut timp!" - repetată de câteva ori în gând, drept justificare - mi-am adus aminte, inevitabil, de o conversaţie avută în această vară, cu Adrian Ciubotaru. Conversaţie în urma căreia m-am ales cu următoarele cuvinte, notate îngrijit pe spatele unei cărţi de vizită: "Timpul nostru disponibil este redat de starea noastră de spirit!"

Iată o altă direcţie de analiza! Ultima perioadă din viaţa mea?! Într-un cuvânt: agitaţie. În mai multe: maturizare personală şi profesională. Mult mai puţin timp pentru cărţi, fotografie, călătorii.

Realizând că un blog construit în jurul pasiunilor, într-o perioadă în care ai mult prea puţin timp pentru ele, se află în pericolul de a sfârşi, m-am încăpăţânat să nu-i permit trecerea în nefiinţă, atât de timpuriu.

Deşi îmi este dor de orele lungi de răsfăţ, mi-am dat seama că de prea multe ori mi-am pictat oboseala pe chip fără motive temeinice.

Închei acest post cu un minunat citat din Nicolae Iorga:
"După furtunile sufletului, ca şi după ale naturii, învie flori ce se credeau uscate!"

şi cu un ...
Bine v-am regăsit!E toamnă!

No comments: