Monday, June 22, 2009

Ce am mai facut?

Recapitulare sau mai putine litere, mai multe link-uri:

Am castigat Olimpiadele Comunicarii cu fetele din 5 O'clock TeaM. Mai exact locul I la proba de Relatii Publice si “Cea mai buna poveste a perioadei de inscrieri” la premiile pentru bloguri! (vezi articolul acesta si blogul echipei);

Am inceput luna Mai cu o zi la Stana Regala. Mai multe pe blogul Corinei si pe blogul lui Alex/hoinaru;

Am terminat luna Mai alaturi de oameni minunati in Parcul Carol, eveniment realizat de Metropotam (mai multe despre asta aici, aici) ;

Din categoria evenimente la care am participat se numara: CERF, Net StartUp, RoTwitter Conference (un articol complet gasiti la Buddha);

Pentru o cauza nobila am facut si supa la Street Delivery alaturi de oameni minunati.O parte din articolele scrise despre ce s-a intamplat pe Arthur Verona gasiti la Adrian Ciubotaru , Simona Stanescu , Olix etc.
Demonstrez prezenta mea la eveniment printr-un alt link catre video;

Proaspat incheiat, Bookfest-ul mi-a dat ocazia (din perspectiva omului ce organizeaza) sa intalnesc oameni deosebiti, de la batrani ce se agata de filele unei carti pentru a-si retrai povestea vietii pana la scriitori ce detin orgoliul creatiei (mai multe despre acest eveniment intr-un post urmator).

Postul acesta este doar o mica parte din ceea ce s-a intamplat in ultima perioada si apare din vina resimtita de a nu scrie despre lucrurile minunate ce mi se intampla in fiecare zi. Nu am abandonat blogul, nu o sa abandonez niciodata scrisul. Am preferat hartia si stiloul in ultima vreme.

4 comments:

silviu said...

Felicitari pentru Olimpiadele Comunicarii :)

Dan said...

ai fost prea blanda cu batranii de la bookfest

Carmen Rusu said...

@ Silviu: Iti multumesc! :)

Carmen Rusu said...

@Dan: Posibil... insa prefer sa raman mereu cu amintirile frumoase :)Recunoaste! Sigur ti-a furat si tie inima o babuta cocheta care rasfoia cartile :)))