Sunday, December 21, 2008

Decembrie


Bine am revenit în orăşelul fără cinema, dar cu cei mai frumoşi copaci albi.
De câte ori îmi doresc o tăcere perfectă cu mine, mă întorc acasă.
Totul este un amestec frumos de lumini blânde, fum şi ger.
Acasă regăsesc o lume transparentă pe trotuare, în case şi în spatele vitrinelor.
Acasă, lucrurile se aştern liniştite. Nu sclipesc, au doar o singurătate ce naşte impresii.
Acasă este strada care urlă a amintiri, locul unde îmi aud paşii şi respiraţia.
Acasă, un altfel de sunet decât cel al colindelor ar fi ca o uşă trântită peste degetele tandreţei.
Acasă, natura nu-mi mai este servită cu porţia; îmi este lăsat răgazul de care am nevoie pentru a mă apropia, a o simţi, a o privi!

ESTE DECEMBRIE! Luna amintirilor!
Inspirată de :



P.S.:Listă desene/filme(văzut şi revăzut + update):

Rudolph,the Red-Nosed Reindeer (1964)
Polar Express (2004)
Frosty The Snowman(1982)
Scrooge-A Christmas Carol (1951)
How the Grinch Stole Christmas (1966)
It's a Wonderful Life (1946)
Miracle on 34th Street (1947)
Little Women (1994)
A Christmas Story (1983)
Home Alone (1,2,3)
Hook (1991)

No comments: