Saturday, October 20, 2007


…e din ce in ce mai greu sa fixezi cu privirea o zi. L-am privit trei ore şi el nu s-a mişcat. Azi a întârziat mai mult. A apus mai devreme …se face toamna.Gandesc…cand umbra perdelei ajunge pana la mine este sigur intre cinci si sase si atunci intru iarasi in timp,auzind ceasul.Ticaie.Am iesit din camera si n-a mai fost.Hotarasc sa-mi imbrac dimineata de luni cu alta haina decat cea de spital…sa o parfumez cu flori aruncate la colt de strada …sa adun aburii din conducte si sa ma incalzesc pe drum ..vreau sa ma joc cu toamna.Ea se supara si pleaca.Vine iarna.Acum o saptamana am cumparat zgomotul si furia asteptand metroul.5 lei pentru un Faulkner mi-am zis ca este pomana curata.67 de pagini in metrou,autobuz,tren.Concluzia:nu poti sa citesti zgomotul si furia decat atunci cand treci prin zgomot si furie.Intr-adevar tacerea are un rol vital in comunicare..in viata..in societate.Simt cum timpul ma face felii si se joaca cu mine.De aceea nu ma mai uit la ceas…nu-l mai aud.Simt doar umbre..

No comments: